Toknöjd!!!

Fyspasset gick skitbra!!!
Jag måste få skryta och säga att jag orkade bra mycket mera än jag trodde att jag skulle göra...
Nog känns det att jag har en hel del kvar, men jag är en bra bit på väg åt rätt håll i alla fall!!!
FY FAN VA SKÖNT!!!
Alltså måste jag varit ganska vältränad innan jag blev sjuk ändå och jag undrar hur det skulle känts om jag inte varit det...?!
Fick höra nåt grymt kul efter träningen också... Vi kör ju alltså fys 2ggr/vecka... Och en av de träningarna om 2 veckor...
D Å  S K A  V I  Å K A  L Ä N G D S K I D O R  ! ! !  =D 
ÄNTLIGEN!!! Som jag längtat!!! Jävlar va jag ska åka!!! =P

Före träningen var jag hem till mor & far och hämtade min nya matta och gardiner...
Känns som att jag verkligen MÅSTE ta tag i det här med städningen till helgen... Det känns ju såå skönt efteråt så egentligen förstår jag inte varför jag skjuter upp det hela tiden...?! Och särskilt nu, när det kommer bli hur fint som helst här med nya grejer!!!
Eller egentligen förstår jag...
Det är ju helt enkelt så jag funderar... Skjuter upp och skjuter upp tills det nästan är ohållbart... Och jag jobbar som bäst under lite press... Det har vi ju konstaterat förr... Eller hur...?! ;)

Jaha, ni ser att det blev ju kväller jävligt tidigt idag också... =/
Antar att jag kommer va rätt trött imorron med, men jag ska upp tidigt... Ta min morronpromenad till jobbet...
Det är ju i alla fall onsdag och halvtid...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0