Trööött!!! =(

Både kroppsligt och själsligt får jag väl lov att säga...
Känns som att helgerna går så jäkla fort att man inte hinner ta igen sig... =(
Kroppsligen så gör kvällens fysträning sitt till att jag är trött!!!
Benen har fått sig en rejäl omgång ikväll... Många hopp blev det!!! Det var fler än tre små blandade vill jag lova!!! =)
Jag blev tvungen att ta av mig brallorna där efter halva träningen och köra i långkallingar... Inte snyggt, men funkade jävligt bra för mig!!! Ni andra får ha överseende...! ;)
Fika efteråt också... Pepparkakor, I like!!! Och behöver, så jag blir snäll... =P
GRYMT BRA JOBBAT ALLIHOP!!!

Var till himlen och vände på lunchen också...
Lunchbilen kom ju med min matlåda på förmiddan...
OCH KÄRA VÄRLD VILKEN GOD MOUSSAKA!!!
Tusen tack!!! Ni är ju bäst!!! ♥

Annars så tycker jag att det var på tiden att Victoria och Daniel kommer till skott och gifter sig!!!
Många kanske tycker att det är fjantigt, men jag tycker det är skitläckert och kommer säkerligen att sitta klistrad framför tv:n nästa sommar när bröllopet direktsänds!!! =)

Till sist vill jag säga att om nån tyckte att jag var grinig eller så idag så beror det på att jag är trött... Orkar knappt med mig själv... =/
Därför ska jag sova gott nu och längta tills imorgon, då lönen finns på kontot!!! =)
Vet att den kommer ta slut lika fort, men jag hinner i alla fall få lite mat till livs... ;)

Tack och go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0