Uppladdning!!!

Nyss hemkommen efter ännu en träning...
Uppladdningen inför helgens cup i Sundsvall har börjat!!!
Det ska bli så jäkla kul!!! För egen del ska det bli oerhört spännande att se hur mycket jag hänger med! Jag blir trött fort, men återhämtar mig rätt snabbt också... Allt som inte dödar, det härdar så vi får väl se hur länge jag överlever... ;)
Jag hinner inte skriva nåt vitt arkiv nu så ni får improvisera... =)
Helt spontant kan jag säga att "Life is a Rollercoaster" skulle vara en bra låt som beskriver mig rätt väl...!!!

Träningen ikväll var grymt kul!!! Dennis, du var superbra som passledare!!! Nåt att satsa på kanske...?! Active söker flera ledare!!! =)
Vi körde fotbollsaerobics...
En varsin boll, med lite olika touch och flytta mellan fötterna... Svårt att förklara, måste upplevas!!!
Svettigt, pulshöjande och koordinationen ställdes på prov... Tycker jag skötte mig ganska bra! =)

Nu har jag ätit en tallrik med yoghurt och müsli... Ska fylla på med mera vatten också...
Sitter här och filar på en ny skiva, en mycket viktig detalj inför bilresan imorron... =)
Packa lite kläder och sen blir det faktiskt sängen ganska snart!!! Jag är trött och vilan behövs inför kommande bataljer i helgen!!!
Hoppas nu bara att Tomas har datorn med sig i helgen, då ska jag snylta på den lite för hur ska det gå om jag inte får blogga...?! ;)

Nytt besöksrekord igår ju... Vilka är ni egentligen...?! Några vet jag i alla fall, men långt ifrån alla...
Seså, va inte så blyga... Ge er tillkänna vettja!!! =)



Men förlåt då...! =(
Det var ju bara på skoj...
ÄH!!! Du lyckas ändå inte, serru... =)


Kommentarer
Lise-Lott

Jag är med... tackar bloggkoll.se så jag kan hålla reda på alla bloggar som jag följer :-) Kul med lite gott och blandat...

2009-02-05 @ 22:24:35
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/
Holm

Okej, ja då får vi improvisera. När det gäller det musikaliska så kanske vi kan använda oss lite av den där plattan som du har snickrat ihop. =)

Tror dock att du kommer orka mer än du tror, och är ganska övertygad om att det kan bli förbaskat trevligt i helgen! =)

2009-02-06 @ 00:18:50
Ullis

Sv: Haha... Njaaa, ja vetnte om d ä nån låt som passar... Pokerface kanske?! ;P

Ja hoppas att ja orkar, ja ger mig ju inte i första taget heller så... =)

Ja lovar att d kommer bli supertrevlit!!! =D

D går inte att misslyckas i d här gänget!

2009-02-06 @ 09:21:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0