Väntar...

På att få åka iväg till träning...
Det blir inomhus ikväll...
Undrar vad...?!
Gör allt för att komma igång ordentligt nu! Vill verkligen hitta formen, för det var länge sen nu!!!
Det skulle ju inte skada om jag lyckades göra mig av med några kilon heller... Det är mitt stora mål!!!
Men inte för många, för det är fan inte vackert att vara för smal heller... =/

Har invigt min rosa blender idag också...
Gjorde en drink på jordgubbar, banan, vaniljyoghurt och müsli... SUPERGOTT!!! Nästa gång ska jag nog ha i lite mjölk och blåbär också... =)

Packa väskan nu och sen iväg... Ser att jag måste skrapa rutor också... Bläääh!!! =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0