13 januari...

Tjugondedag Knut och julen ska ut...
Shit va fort tiden har gått!!!
Mina julgrejer är kvar, de får vänta ett tag till... Nya gardiner och grejer är på gång, jag väntar in dem och jag tänker inte anstränga mig flera gånger, jag är ju sjuk... ;P

Är kvar på Hotell Anneberg, här är hur bra som helst!!! Ska försöka komma igång att arbetsträna lite här idag, ska göra korvstroganoff... =)
Har ätit halva penicillinkuren nu och jag känner att jag så sakteliga börjar komma tillbaka till livet igen...
Undrar bara hur fan jag ska orka komma igång att jobba...?! Det känns jävligt långt borta just nu... =/
Ska fjäska lite för chefen sen, ska begära ledigt på fredag också... Doktorn sjukskrev mig ju till torsdag och då är det väl bra onödigt att börja jobba på fredag, eller hur?!
Får jag ledigt så åker jag ner till Nykvarn imorron... =)
Fick ju inte träffa dem nåt just efter nyår, för då var jag ju skitdålig... Måste ju passa på!!!

Är grymt sugen på att börja träna igen också!!! Hoppas att medicinen får bort allt skit ur kroppen nu så att det blir lite lättare med konditionsträningen... Har ju känt mig ur form länge och det kanske har varit den här infektionen som gjort att det kännts tungt...

Näh, nu ska jag göra ett litet ryck här...
På återhörande!!!

Ja eller nej...
Antar att tystnaden betyder ja den här gången, eller vad menar Du?!


Kommentarer
Emelie K

Skönt att höra att du lever min vän :) Åk det behöver du, lite myspys. Tur att man har föräldrar du :D Jag tillbringade lördan i soffan hos pappa å söndan i soffan hos mamma. När vi är pigger så ska det köras! Längtar! Saknar dej. Kraam å krya på dej

2009-01-13 @ 19:09:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0