18 januari...

Hemma igen... =(
Har haft en hur mysig vistelse som helst hos lillasyster med familj!!! ♥
Jag ser ut som jag varit i kattslagsmål för jag har rivmärken överallt i ansiktet, men det är det värt!!! =)
Hon är ju bara för härlig, lilla Agnes!!!
Saknar er redan, fast jag knappt varit hemma en halvtimme...
Här är ju så tomt, tråkigt och ensamt... =/

Jobb imorron...
Hur ska nu det gå?! Jag vet inte hur det känns att jobba 2009... Det är 3,5 vecka sedan jag jobbade sist... =S

4 tabletter kvar av antibiotikan också...
Ska vila från träning hela nästa vecka också så att kroppen återhämtar sig riktigt, men sen ska jag igång med blixtens hastighet!!!
Jag är supertrött, måste vara medicinen och infektionen i kombination... Hoppas det släpper snart bara...

Nu, tv-soffan igen!!!

Bilder...
Kan liksom inte vara utan dem...
Magkänslan... Hmm... Vet inte vad den är egentligen, bra eller dålig...? =/
Om DU bara kunde säga nåt då!!! Kräver inget stort, nåt litet bara... Men nej då... Inte ens det...
Försöker DU få mig att tycka illa om dig...?! Heh, LYCKA TILL!!!


Kommentarer
Rosa

Välkommen hem igen!!Denna tripp behövde du så väl.Jaha då får jag boxas själv till veckan oxå,var lite tråkigt i tisdags.Men snart så är du frisk o kry igen.Tänker på dig

2009-01-18 @ 21:38:49
Anonym

Välkommen hem igen!!Denna tripp behövde du så väl.Jaha då får jag boxas själv till veckan oxå,var lite tråkigt i tisdags.Men snart så är du frisk o kry igen.Tänker på dig. Kram kram rosa

2009-01-18 @ 21:40:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0