2 januari 2009...

God fortsättning!!!

Tillbaka hemma efter några helt galna dagar i Vemdalen...
Alltså, FY FAN VA ROLIGT DET HAR VARIT!!! =D
Helt underbara människor på alla möjliga håll och kanter!!! ♥
Höjdpunkten var pulkaåkningen som slutade med lite "romantik" i bäcken!!! =)
Eller Julles liknelse mellan mig och hans gammelmormor Eivor... BRA BETYG???!!! =P
Och är hes som aldrig förr!!! =)
Jag hoppas det beror på att jag sjungit och skrålat och att det inte är nån jäkla förkylning på gång...
MÅSTE JU VARA PIGG IMORRON!!!
Jäklar i min lilla låda vilket drag det ska bli på Idrottshallen!!!

Nu ska jag hoppa i säng, med en Ipren och hoppas att skiten är borta imorron...
Känns som att jag behöver rejält med vila!!!

Go'natt!!!

VAD HÄNDE...?! =/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0