24 januari...

Go'morron!!!
Uppe med tuppen och är rätt pigg, har sovit som en stock hela natten!!! =)
Avverkade bara avsnitt 5 innan jag somnade...
Tänkte ta en promis, ska ju vara bra med morgonpromenader när man vill bli av med övervikt... Men jag struntar i det idag... Vi får väl försöka stå ut med min fetma ett tag, omvärlden och jag... =)
Tänker faktiskt tillaga frukost och invänta skidåkning på tv, ni vet... JAG GILLAR JU DET!!! =D

Måste kolla tvättstugan också, behöver tvätta sängkläder...
En sväng på stan ska det bli också, kom ju ut tomhänt från Lindex igår... Kanske att nån annan har nåt snyggt åt mig, nåt tältliknande... ;)
Sen blir det lite bus ikväll!!! Hanna har övertalat mig, vilket inte var så jättesvårt om jag ska vara ärlig... Vi får väl se vilket rövargäng vi blir...

Magen ropar, dags för frukost!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0