25 januari...

Bakissöndag...
Trött och ont i huvet, men annars helt ok!!!
Fan, jag var ju inte hemma förrän efter halv 4 inatt... Pizza på kebaben först, sen träffade vi polisen och man är ju född med talets gåva och en av dem var en gammal skolkamrat till mig så det blev en hel del snackat där... Tror de var rätt trötta på mig innan jag gick därifrån, men det bjuder jag på!!! =)

Krogen var INGEN HÖJDARE... =(
Och jag efterlyste hallon, men vad är det?! Såg inte ett enda... TRÅKIGT!!!
Bollnäs var i alla fall inget bättre hörde jag, skönt det då!!! =)
Inatt ryktades det om att det skulle bli en såndär skön söndagslunch idag, hoppas inte snövädret ställer till det så att det inte blir nån!!! Jag väntar på signalen... =)



Kommentarer
Millan

hoppas ni hade skoj igår även fast krogen inte var nån höjdare :) Dök ju inte upp nå jag e...som du märkte...men snart åker mamma och pappa utomlands...då kan jag äntligen bjuda tillbaka på lite fest ;) Kram

2009-01-25 @ 20:20:15
URL: http://forell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0