29 januari...

Torsdag... =)
Promenad till jobbet igen... Det är riktigt skönt med en promenad på morronkvisten!!! Och egentligen är jag inte tröttare nu än om jag stiger ur sängen 30-45 minuter senare... Så jag kommer att försöka göra detta till en vana!!! =)

Träningsvärken då?
Känns mycket bättre, fortfarande rätt stelt men ändå på rätt väg!!!
Ikväll ska det bli fotbollsträning... Ungefär samma som den jag kikade på förra torsdagen... Styrka, spänst och balans... Ska bli riktigt kul!!!

Betalade räkningarna igår... Fattig som en kyrkråtta idag igen känns det som... Såå tråkigt!!! =(

Tillbaka till arbetet nu, chefen ser mig... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0