30 januari...

Och det är freeedaaag!!! =D
U  N  D  E  R  B  A  R  T  !  !  !

Vill börja dan med att faktiskt tacka snöröjarn därhemma som inte tog bort plogkanten i måndags...
Tack vare att han retade upp mig så har jag gått till och från jobbet varje dag denna vecka, utom i onsdags då jag var till tandläkaren... =))
Det är ju såå skönt med den där promenaden på morron, den gör ju faktiskt att man blir mycket piggare!!!
Sen är den ju bra för fetman också... Elin är ju det stora beviset för det!!! Shit, vad du har varit duktig!!! 12 kg är ju hur mycket som helst!!!

Efter jobbet ska jag hem och hämta bilen, fara till E-center och handla lite mat... Och nu ska här planeras mat för hela veckan!!! Måste bli ordning på torpet!!!
Sen ska jag laga nån god mat ikväll och bara jäsa i soffan!!! =)
Få se om jag kanske tar en svängom med moppen, det skulle onekligen behövas men jag gör det bara om lusten infinner sig... Det är inget som jag MÅSTE göra!!!

Imorron blir det fotbollsträning... Kommer inte köra nån fys än, eventuellt en lätt löprunda annars lite styrka och grejer med bollar och balansplattor... Och sen fotboll på det, jag vill i alla fall prova för att se hur mycket jag orkar!!!
Efter träningen så snyggar vi till oss lite och styr kosan mot Hudiksvall... Långlördag till 16:00 på stan där!!! =)
Nåt gott att äta kanske och sen dags för årets första träsmak i baken!!! Intersport Cup i fotboll på Glysis... Ska bli skitkul!!!
Gillar ju fotboll och killar ni vet... ;P
Och jag vet att det kommer vara ett och annat hallon där!!!

Nu har jag lite post här som jag måste ta rätt på, men vi hörs igen!!!


Kommentarer
Emelie

Haha, årets första träsmak i arslet :P Jag är med! Å vi vill nog mummsa nåt med så slipper man ställa sej i fikakön de första man gör när man kommer dit.

Rörmokare i CVT haha jag dör, aldrig mer!

På tal om massage så visst, jag hämtar dej när det är dax Ses imöra babe! Kraam

2009-01-30 @ 09:19:22
Elin

Tack Ullis :) men det tog sin tid. Men visst är det skönt efteråt?;P dagen blir mycket bättre. Du gör det bra du med:)Kraam på dig <3

2009-01-30 @ 09:36:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0