7 januari...

Många som börjat jobba idag efter långledigheten...
Jag fortsätter min ett tag till, dock är den ofrivillig... =/
Undrar när den här skiten har för avsikt att lämna min kropp?!
Snart har jag snytit bort hela näsan och hostat ut båda lungorna...
Nu börjar huvudet spränga också...
Liggsåret blir bara större och större...
Synd om mig är det också, för som Marcus sa så har jag ju ingen som passar upp på mig heller... =)
Jorå, lite så... Igår var jag till Söderala och fick träffa Agnes, Madde och Magnus... Shit, va hon har växt!!! Och fundersam!!! Hon hade inte en aning om vem jag var, men det ska vi snart ändra på!!! =D
Efter att de åkt så tvingade mor & far i mig mat, sen de hört att jag inte ätit ordentligt på flera dar... Men vad gör man då när det inte smakar?!
Idag har det varit soffläge HELA DAN, ganska tråkigt men det finns inga alternativ för så fort att jag varit ute och uppe för länge så straffar det sig...
Så jag siktar på soffan imorron också och hoppas innerligt på att de visar bra tv precis hela tin!!!

Nu ska jag faktiskt försöka få i mig ett par kycklingrullar som Madde glömde igår... ;)


Kommentarer
AnnSo

Finns det hopp om livet? Kramar i massor till dig

2009-01-08 @ 09:17:44
Malin

Godmorron!!!

Mat är bra...lyssna på mamma=)

Själv har jag fått penicillin å har nytt hopp om livet igen!!!Det jag inskaffade på måndan får nog vänta=S

Vet du...det snöar hos mej nu!!!=D Lutar åt att jag plockar fram skidorna i morron å vallar lite violett!!!Att åka på nysnö i ett par minus grader är ju helt underbart!!!Kanske(troligast inte)drar jag på mej fodralet oxå!!!Läckra kroppar i skiddräkt gäller ju inte mej direkt!!!Fast å andra sidan så kan jag nästan bjuda på det=)Man får liksom en viss känsla, det blir mer på riktigt!!!

Krya på dej å tänk på att det är ett nytt år å nya äventyr!!!

Kramiz

2009-01-08 @ 10:06:29
Ullis

Sv: Jorå, d finns hopp om livet... Ska te doktorn ida å jävlar han om han inte ger mig dundermedicin nu!!! =@

Ja vet!!! Mamma har ALLTID rätt fast man tror hon yrar ibland... ;P

D flög faktiskt lite snö här åxå tidigare... Såå, du ä skidåkare Malin - mä dräkt å allt???!!! =P

Ja gillar att åka skidor men ä livrädd för d nu för d va så länge sen, man vurpar väl hela tin!!! =)

Tack desamma!!! Ja hoppas på doktorn ida som sagt...

Å nog tror ja att även 2009 kommer va fullt av nya äventyr, d ä väl va man gört till annars åxå!!! ;P



Kraaam på er!!!

2009-01-08 @ 10:27:26
Malin

Japp, har massor av konstiga böjelser å det här är en av dom!!!=D Trot eller ej, men jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna!!!Hatar att förlora=( Så imorron kommer jag att ånga av svett å ha rimfrost i näsan. Finns ingen vila innan målgång!!!

Tror oxå att du kommer att "göra" 2009!!!

2009-01-08 @ 10:45:10
AnnSo

Hoppas doktorn gav dig en riktig hästkur =) Ska precis dyrka upp din dator och tanka hem lite ag-pengar =)

2009-01-08 @ 14:44:15
Heléne

Men stackare.. Been there..som man säger :) Inge kul att va sjuk. Här har vi nyss blivit friska igen, magnus va sist ut me halsfluss. Så nu kan ja börja träna igen.. Äntligen :) hoppas du fick bra medicin av doktorn krya på dej kram

2009-01-08 @ 15:32:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0