Åh, slut som människa...

Kära värld! Jag tror att jag aldrig varit så här dålig nån gång förr...
Orkar snart inte mer...
Febern går upp och ner...
Ont i hela kroppen...
Hostar och kraxar så halsen och bröstet värker...
Ingenting verkar hjälpa heller... =(
Är det möjligen influensan som drabbat mig?!

Gjorde kanske inte saken bättre heller av att jag satt på A-hallen i för många timmar och kollade på fotboll igår... =/
Men vad gör man då?!
I lördags orkade jag bara 3 timmar, men igår blev det längre för vi gick ju till final och allt!!! Vi vann den också!!! =D

Och blir man lite fundersam tro...
Är "Hej!" för mycket begärt?! Resten är som det är och jag kan inte göra nåt åt det hela...
JAG har fan inte gjort nåt fel...
Bevisligen så ska man förstå att om det blir tyst på fronten från en person av det motsatta könet, så är det lilla roliga slut...
Tråkigt att man inte kan säga som det är istället...

Nu är det dags att krypa ner igen känner jag, febern stiger igen... =(


Kommentarer
Malin

Tjena!!! Skönt att du är på hemmaplan igen tycker ja!!!MIN dag blir ju lite roligare då vet du=) Tråkigt att du är "syld"=( Själv har jag haft en sån Jä##a tandvärk så ja tror huvet var på väg av!!! Först hade jag jordens migrän som gick över till "normal" tandvärk i två dar=( Vaknade i morse å hade förlossningsvärkar på vänster halva av skallen.Akut till tandläkarn (hemska kvinna)där förlöstes nåt som måste ha vägt minst fem kg!!! En inflamation, som fick namnet jävla jävel!!! Satan vilken smärta. Är fortfarande lite omtöcknad å inte riktigt bra=S Ska dit på onsda igen=(

Lite synd om oss nu kan jag tycka!!! Jag tröstade mej med en sväng på boa!!!Har ju inte druckit en droppe på flera dar nu=S

Nyåret gick bra...inga stora dispyter!!!

Krya på dej Kramizar=)

2009-01-05 @ 20:43:09
Ullis

Sv: Å fy fan för tandvärk!!! =(

D kan ju göra vem som helst galen... Hua!!! Ja avundas dig inte!!! Hoppas d blir bättre nu iaf å att d går bra på onsda åxå!!!

Förkylningen lr va d ä som drabbat mig äre värsta ja varit mä om på länge!! Totalt slut som människa!!! Men förhoppningsvis så ä ja snart på bena igen... =)

Skönt att nyåret va lugnt!!! Ja ä imponerad av oss åxå, 82 pers å inte ett bråk!!! D ä helt sjukt!!! =)

TACK!!! Ja gör mitt bästa för att krya på mig!!! Får fan liggsår snart efter allt liggande i soffan, å soffan får svettfläckar... =)

Ha d gott!!! Kraaaam påre!!!

2009-01-05 @ 22:30:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0