Åh trött...

Fast jag har sovit till och från halva dan, skulle se bandyfinalen men den somnade jag ifrån... =)
Tittade på skidor och skidskytte först... Sen gick jag ut för att skotta fram bilen... Shit vad mycket snö det har kommit!!!
Och jäklar vad jag blev slut av skottningen!!! Märks att kroppen inte är 100... =/
Verkar få sikta in mig på att gå till jobbet imorron också... Måste säga att snöröjningen till denna byggnad är under all kritik!!! =(
Traktorn var här på förmiddagen och röjde lite, men sen kom de och plogade gatan så nu ligger hela infarten igensmockad... =/
Jag orkar fan inte skotta bort snösträngen och jag tror inte mannen med traktorn kommer innan jag ska iväg imorron så det är lika bra att vara förberedd på en morronpromenad...

Lunchen blev inställd också... ='(
Grabbarna var för trötta... Och jag var ju inte särskilt pigg själv heller, men det skulle onekligen ha varit trevligt!!!
Känner att jag skulle ha behövt det idag... Mycket, mycket sällskapssjuk... =/

Har bara 2 avsnitt kvar av Lipstick Jungle nu också...
Vad ska jag göra sen då?! =S

Nu är det i alla fall go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0