Direkt från sjuksängen...

Så hur är läget då?
Ja, vad ska jag säga...
Tyckte igårkväll att det kändes riktigt bra!!! Hade ju hållt mig lugn hela dan, bara legat i soffan under täcket och tittat på tv... Svettats naturligtvis och bytt kläder... Tror nästan soffan har svettfläckar... =)
Sover som en gris hela tiden, men känner mig ändå helt slut... =(
Jag ska faktiskt ta mig en dusch och klä på mig för jag måste få träffa Agnes innan de åker hem!!!
Såå jävla dålig timing att de är hemma och jag har inte kunnat träffa dem en enda gång!!! =(
Jag har lovat att inte vara uppe i henne och hålla i henne så hoppas jag att de klarar sig!!!

Det värsta med att bara ligga såhär är att man funderar så jäkla mycket... =/
På ett sätt är det bra att fundera för då bearbetar man ju, men om det blir för mycket så är det bara jobbigt...
Jag har i alla fall kommit fram till att jag inte är lessen! Dock lite besviken, trots att det inte var nåt på "g" liksom så fanns det ju ändå nåt och det var JÄVLIGT TREVLIGT och man kan ju inte sluta fundera på om det kanske skulle kunna ha blivit nåt bra av det hela...???!!!
Önskvärt vore ju att Du sagt nåt, men varför skulle du egentligen? Du har inga skyldigheter mot mig så, men kanske av vänlighet...?
Jag vill verkligen inte bli ignorerad resten av livet, då blir jag skogstokig tror jag!!!
Jag förstår att det blir såhär och det är bra för er...
Jag var ner för räkning men det var nog mest av förvåning, jag tror jag reste mig redan vid 2 så det går ingen nöd på mig!
Kommer att sakna våra stunder, men det gör man ju med allt som man tycker om...
Och jag hoppas att Du en dag då vi ses i alla fall säger "Hej!"


Kommentarer
Holm

Näe, ett "Hej!" är väl ändå inte för mycket begärt...

Krya på dig Ullis! :)

2009-01-06 @ 22:57:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0