Fan!!!

Jag började för tidigt med 7:e avsnittet...
Första säsongen tog ju slut nu... =(
Andra säsongen är på nedladdning... =P
Hoppas det går undan så jag får se ett par avsnitt senare!!!

Har fått undan alla julgrejer i alla fall, duktigt va?! Och bättre sent än aldrig... =)
Sen har jag inte gjort så mycket mer, kan ju inte ta ut mig... Jag har ju faktiskt haft lunginflammation! =D
Tvättmaskinen går för högtryck i alla fall, så jag ligger inte helt på latsidan!
Mamma ringde tidigare, paketet med mina nya gardiner har kommit så till helgen ska det minsann bli ordning på torpet!
Man vet ju aldrig, det kan ju dyka upp nån när man minst anar... ;) Hehe, i drömmarnas värld alltså!

Har pratat med Agnes också...
Hon var inte så pratsugen idag, bara mest förvånad... =)
Gofisen!!!




Kommentarer
Elin

Gud vad gullig hon är Agnes :)Kraam <3

2009-01-22 @ 10:26:58
Ullis

Sv: Visst ä hon väl...?! =) Lik moster... =D

Kraaaam påre Elin!!! <3

2009-01-22 @ 13:12:08
Elin

Jaa det är hon :) Kraam <3

2009-01-22 @ 17:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0