Fredagkväll...

Och det är helg!!! S K Ö N T ! ! !
Gardiner och dukar är strukna och på plats!!!
Imponerad nu mamma va?! =P
Såå fint blev det, men som jag tidigare sagt så behöver jag komplettera lite...

Veckan har gått superfort!!!
Ensam på jobbet på eftermiddagen idag, det gick bra - jag klarade mig! =)

Har en bakpotatis i ugnen nu, har gjort skinkröra till och det lutar åt en öl som måltidsdryck! Det tycker jag att jag gjort mig förtjänt utav!!! =)
Ska se Let's Dance i alla fall, men sen kan jag nog inte vänta längre på avsnitt 5!!! ;P
Jag kollade in det jag sov bort av avsnitt 4 när jag kom hem från jobbet, så lite av abstinensen är stillad!!!

Nu säger jag trevlig helg!!!



Bra jobbat förresten av svenska skidskytteherrarna idag!!!
Ni kan hålla på ett tag till... Eller hur, pappa?! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0