Glad igen... =)

Medan jag var och slet på pump-passet så har traktorn varit här och tagit bort snövallen!!! =)
Nu kan jag ta ut bilen om jag vill... TACK FÖR DET!!!
Tror att jag ska gå till jobbet ändå imorron, det var ju rätt skönt med en promis faktiskt!!!
Pumpen gick skitbra, jag är helt slut nu... Skakar i både armar och ben, höll på stupa utför trappan på Active när jag skulle hem... Då har man gjort bra ifrån sig va?! =)

Men hörrni!!!
Nu är det Lipstick Jungle på TV 3... KOLLA!!!
Jag ska också göra det, samtidigt som jag ska sno ihop en omelett till matlåda imorron!!!


Kommentarer
Emelie

Du, det där med trappan känner jag igen :) Bra jobbat! Skönt att va igång va!? Kul att se dej va det :) <3

2009-01-26 @ 22:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0