Idrottsgalan...

Jag fattar inte, varje gång som jag ser det där klippet...
Charlotte Kallas ryck i slalombacken i Tour de Ski förra året gör mig så jäkla rörd!!! Det hon gjorde är VERKLIGEN en prestation!!!
Röstade på henne till Jerringpriset också (både henne och Jonas Jacobsson), hon är väl värd priset!!! Så ung och har hela karriären framför sig, kommer vinna många tävlingar och priser framöver!!!

Vidare till Christoffer Lindhe...
VILKEN KILLE!!! Det är bara att stå upp och applådera... Här kom fler tårar...

Sanna Kallur, såg rätt besviken över att hon inte vann Jerringpriset... Men hon är skitsnygg!!! Skulle kunna ge vad som helst för en kropp som hennes!!! Och hennes nya frisyr är grymt snygg!!!

Nu ska jag krypa till kojs, imorron är det favorit-tisdag igen... =/



Kommentarer
Emelie

Skönt att ha dej tillbaka :)

2009-01-19 @ 22:34:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0