Nuså!!!

Har mättnadskänslan från dagens ätbryt lagt sig... Jag är hungrig igen!!! =)
Träningen gick skitbra, om jag får säga det själv... ;)
Riktigt roligt med de där olika övningarna som innefattar styrka, balans och smidighet... Vis av erfarenhet vet jag att det kommer visa resultat också rätt snart!!!
Och framförallt grymt roligt att vara tillbaka i detta underbara gäng!!! Många glada skratt idag... =D

Nu är frågan om jag direkt ska kasta mig i säng eller om jag ska se det sista avsnittet av Lipstick Jungle...?! =S
Såg det näst sista igår... Jag vet att jag inte kommer kunna sova nu direkt så egentligen är det inget att fundera på, men jag vill ju ha det goda kvar!!! Efter det här avsnittet har jag inga fler... =(

Måste ha nåt mer i magen nu... Den där bananen direkt efter träningen gjorde inte så mycket för att stilla min hunger...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0