Sällan...

Blir det som man tänkt sig...
Och oftast när det blir ändringar så är de åt det negativa hållet, men idag blev ändringarna bara positiva!!! =)
Allt gick enligt planerna med promenad hem från jobbet och sen bilen till E-center och handlade...
Sen tog jag en sväng hem till mor & far, tänkte jag skulle hälsa på en snabbis innan jag skulle hem och fixa maten...
Direkt jag kom in så frågade mamma om jag ville ha mat, jag tackade nej för att jag hade egen mat på gång... Men det hela slutade med att jag åt kycklingsallad och rostat bröd med dem... =)
Jag har nyss kommit hem!!! Pappa och jag har spelat Yatzy hela kvällen!!! =)
Mamma hatar just det spelet så hon deltog inte, hon förde protokoll åt oss första omgången men de övriga 14 fick vi sköta själva... =D
Det är så grymt skönt att komma hem dit och bara må bra!!! ♥

Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng, blir rätt tidigt imorron också med tanke på att träningen börjar 11:00... Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0