Svullo...

Har kommit hem från jobbet... Ska iväg på träning om ungefär en timme... Och tur är väl det!!! För shit, vilken svullardag!!!
Började med att chefen köpt krämkaka till kaffet på förmiddan...
Vid lunch kommer kollegans sambo på besök och han är inte tomhänt utan har en varsin semla till eftermiddagsfikat!!! =O
Och eftersom jag inte  har nån karaktär när det gäller godsaker såsom kaffebröd, karlar och sprit så kan jag ju inte låta bli!!! =)
Så jag får nog fortsätta mina promenader till och från jobbet ett bra tag till!!! Just nu känns det som att jag skulle behövt tagit vägen över Vallvik eller nåt hem istället för bara över stan... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0