Torsdagkväll...

Har kollat efter jacka på Team Sportia... Hittade ingen... =(
Är på jakt efter en sån Canada Goose, har till mitt stora förtret dock upptäckt att jag inte har en möjlighet att köpa en originaljacka... De är svindyra!!! Om ingen sponsrar förstås?! Hallå???!!! ;P
Provade en Peak på Intersport i Kungens Kurva förra helgen... Den va grymt snygg... Men även den för dyr... =(
Måste nog bli ett besök på Stadium, deras är snygga och till en sån räcker faktiskt mina julklappspengar!!! =D

Har hämtat mitt paket med ny heminredning... Kommer bli skitsnyggt här, bara det blir klart!!! Måste dock komplettera lite för jag hade missat några detaljer... =)

Har varit till Mohed och kikat på träning...
Fy fan vad jag är avis!!! Vill också träna!!! Hoppas att jag kan köra igång till veckan!!!
Ikväll stod styrke-/funktionell träning på schemat... Bollar och vikter, spänst och explosivitet... Såg ut att vara riktigt roliga och bra övningar!!! Tror att jag och Eva kan ha lite fördel av vår träning på höstterminen - funktionell pump och core, men det kommer vi inte att erkänna!!! ;)

Kollade handboll när jag kom hem... Noo good Sverige... =/ Bättre lycka nästa gång!!!

Nu... =P
Borsta gaddarna och sen...
Just det!!!
Min nya kärlek...
LIPSTICK JUNGLE!!! =)



Kommentarer
Holm

"Lipstick Jungle"... Ja du är skön du... =)

2009-01-22 @ 22:11:43
Lina

Kolla in outlets, där hittar du billiga Canada Goose jackor. :)

2009-01-23 @ 13:06:34
URL: http://linaramone.blogg.se/
Ingela

...eller tradera, där finns d mycket nya peakjackor! :)

2009-01-23 @ 15:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0