Trött...

Veckans värsta dag är över...
Det är skönt! Men jag är såå jäkla trött!!! =/
Jag hoppas verkligen det blir bättre när medicineringen är över...
Och jag är sjukt sugen på att träna... Såå tråkigt att bara sitta på storröven och äta, för det tycker jag att jag gör hela tiden när jag är uttråkad... Ständigt hungrig liksom... Noo good, men det ska bli ändring på det nästa vecka!!!

Somnade en stund ikväll, det är alltid lika skönt med en middagslur... =)
Har kollat in två avsnitt i första säsongen av Lipstick Jungle... Tycker serien verkar helt ok, så jag tror att jag ska dra igång några avsnitt till nu och krypa ner...
Finns ju inget annat att göra... Har ingen lust med nåt heller... =(
Har fortfarande mina julgrejor kvar...
Ledigt i tvättstugan imorron i alla fall så jag får nog ta och göra mitt ryck då!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0