Ullis undrar...

Hur fan det ska gå att boxas med denna träningsvärk...?! =/
Imorse var det ju bara baklåren och rumpan, men under dan så har den smugit sig på hela kroppen...
Shit, det blir ett pass som heter duga ikväll!!! =)
Det var till och med krävande att skala potatis, då kan ni tänka er!!! ;)
Jag har nämligen varit huslig värre!!! =O
Har fixat till en fiskgratäng... Såå nöjd!!! Och det blir morrondagens lunch!!!
Har jag laddat batterierna med yoghurt och müsli, jag är ju dålig på att äta innan träning ni vet...
Fram med potatispressen nu!!!
Önska mig lycka till med träningen vettja!!! ;P


Kommentarer
Elin

Lycka till:)

2009-01-27 @ 18:27:31
Ullis

TACK ELIN!!! =)

2009-01-27 @ 21:38:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0