Utpumpad...

Ja, det är det minsta man kan säga...
Helt skakis i armarna!!! =)
Och det gör ont i skinkorna av att bara sitta...
Hoppas att det har släppt tills imorron!!! Tänker gå till jobbet då igen, det borde hjälpa!!!
Tog ju bilen imorse eftersom jag skulle till tandis... Bra, för då fick jag flytta den här på gåockså så kan de ta bort snöhögen som jag gjorde häromdan när jag sopade av den... =)

Ska nog snart stappla i säng, jag är bra trött!!!


Såg att Broberg dängde Bollnäsarna också!!! FY FAN VA SKÖNT!!! =D






Här har ni för övrigt mitt nästa projekt...

Visst är den väl läcker i vitt???!!! =P


Kommentarer
Elin

Den var läcker Ullis :)

2009-01-29 @ 10:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0