1 juli...

Smaka på den...!!! JULI-månad, redan!!!
Och vi har verkligen sommar på riktigt!!! =)
Underbart är ordet!!!
Trodde det skulle bli åska igår... Hade samma känsla idag, trodde huvudet skulle sprängas ett tag... Men jag har faktiskt inte hört nåt, men det sägs att det åskat på sina platser runt om här... Skönt att det inte blev så allvarligt här, för ni vet... Jag gillar inte åska!!! =(
Nu ser himlen ut som att det blir en fin dag imorron också!!! Gillas!!! Fast jag måste jobba!

Lunchen intogs idag på Trädgårdsbaren... Kycklingsallad... Den får 5 av 5 toasters, grymt god!!! Rekommenderas!!! =)
Har tränat fotboll ikväll, kul träning och den sista före uppehållet som blir lite drygt 1 vecka...
Vi blev bjudna på korv och fika efteråt... Gott!!!
Och det blev ett bad efter träningen!!! Eva och jag drog ner till Westlings för årets första dopp!!! Det var precis lika skönt som jag hade föreställt mig, lite kallt i början som det brukar vara men sen hur skönt som helst!!!

Hade tänkt köpa jordgubbar idag som jag skulle äta på nu ikväll... Men när jag kom ut efter att ha handlat maten, så var de slut... ='(
Så jag blev utan idag också...
Nu ska jag fortsätta med Armageddon på TV4+, gillar de där gamla nostalgifilmerna!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0