12 juli...

Det är söndag igen och ännu en helg har passerat...
En helg fylld av trevligheter!!!
Först fredag, sommarfest hos Madde och Matte i Mohed... Grillat och lekar!!! Jättetrevligt var det, grymt trevliga människor och alltid kul att träffa nya!!! =)
Hade tänkt tagit det lite lugnt, men Matte bjöd på snaps och jag fick klart för mig att jag är oförmögen till att säga "nej tack"... Jag lyckades få i mig 4!!! Så gick det med den lugna kvällen... =/
Men skit detsamma, man lever bara en gång så varför inte göra det rejält???!!!
Trögt som bara den igår och framförallt slitet!!! Dock pallrade jag mig iväg på den där fotbollsmatchen i Sandarne... Storcoachen skulle spela med sitt gamla lag och det bara måste ju ses!!! =)
Shit, va kul!!! Såg tungt ut för de allra flesta i hans lag... Blir intressant och se om han blir med på fysträningarna i veckan...!?! ;P

Igår hade Elin sin födelsedagsfest... Trögt att komma igång är bara förnamnet... Men det blev en perfekt kväll!!! Berusningen var lagom och igår kunde jag faktiskt säga "nej tack"!!! =D
Jäkligt trevligt på krogen igår, mycket folk och rätt många som man inte sett förr... Men ett och annat känt ansikte sågs ju också...!!!
Jag såg Dig, vet att du såg mig också... Jag vågade inte säga nåt, med tanke på ditt sällskap... Men jag ångrar mig som fan!!! Nästa gång, då... ;)
Och du med ölen... Tyckte nästan du verkade lite nervös när vi skålade... Är det så...?! ;P
Tack för komplimangen också, för jag tror att det var en sån...! =)
Jossan får priset, hennes entrébiljett... Hoppas verkligen att den gör nytta!!! =)
Jag ska också komma på nån sån där bra idé...!!! Lyckas du också Jossan, då finns det inget att förlora då är det bara att köra!!!
Svider lite dock att jag missade Dannes Michael Jackson imitation på dansgolvet... Men än är sommarn lång, lr va säger du Danne...?! ;)

Idag har det inte blivit många knop gjorda... Sov bort halva dan... Sen mat på Aspendos med Hanna och Jimmy... Trevligt värre, och gott!!!
Sen hem och gjorde mig iordning för en långpromenad... Skulle ta Forsbackarundan... Satte i mp3:n och drog iväg... Nånstans så tyckte jag mig höra att det åskade och när jag precis passerat Forsbackabron så började det regna... Jag tvekade lite om jag skulle fortsätta eller om jag skulle vända, kändes som att närmaste vägen var att vända så jag gjorde det... Och tur som fan var väl det!!! Jag har aldrig varit så jäkla rädd i hela mitt liv och jag har väl heller aldrig varit så jävla ensam ute!!! Det kom många bilar, men jag var då ensam om att promenera... Ni som kom i bilen som jag mötte när jag såg blixtrarna som gick rakt ner i backen ni fick er säkert ett gott skratt för den minen jag gjorde då... =/
Jag hann lagom över ån när himlen öppnade sig och regnet fullkomligt stod som spön i backen!!! Sprang hem sista biten, för jag vågade fan inte vara ute längre... Och gissa om jag var blöt???!!! I sista backen upp här var som att springa i ett vattenfall...
Hoppas nu att det inte blir nån åska inatt, för då dör jag tror jag... Det är det absolut värsta jag vet!!!
Sen är det bara att hålla tummarna för att det blir varmt efter detta oväder!!!

Har kollat in en superbra film på 3an ikväll - Dragonfly... SE DEN!!! GRYMT BRA FILM!!!

Nu är det kväller för Ullut... Sista rycket till veckan inför kommande semester!!! Jihooo!!!
Go'natt!!!



Kommentarer
Caroline

Hahaha ja verkligen.. skrattade så jag trodde att jag skulle kissa på mig!!

Tack själv hörru! :D

Ha en kanon vecka.. Kraam!!

2009-07-13 @ 09:55:57
URL: http://carolinerosen.blogg.se/
Elin

Haha..Lennis sa att du hade skrivit om Dannes MJ dans så jag måste gå in och kika! =) Hoppas allt är bra! Kram kram

2009-07-16 @ 16:07:16
Ullis

SV; Haha!!! Jaaa, han ville ju d! =)

Allt är bara bra, sista timmarna på jobbet nu före semestern!!! Tjohoooo!!! =D

Ha d gott!!! Kraaaaam!!!

2009-07-17 @ 12:59:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0