13 juli...

Klarade mig från åska inatt... Men har sovit som en kratta! Har nog legat på aga och väntat bara på att det skulle smälla...
Men klarade mig inte idag... Skumt väder alltså! Ena stunden soligt varpå i nästa stund tokregna och åska...?! Vad är det som händer...?

Hem efter jobbet och förberedde middagen till efter träningen... Vi inledde ju fysveckan idag efter typ 1½ veckas uppehåll...! =)
MYRTRÄNING!!! Shit alltså vilken pärs!!! Det är inte lätt att va tungviktare på en myr, det kan jag säga!!! Medan de andra flöt ovanpå så sjönk jag ner och släpade röven i hela tiden...!!! Lätt att springa då...?! NÄH!!!
Bad i Bocksjön efteråt, rätt så skönt faktiskt för man är rätt skitig efter ett sånt där pass...! Man bryr sig inte särskilt mycket om vilken temperatur det är i sjön, man vill hoppa i ändå liksom! =)

Hem och stekte på mina kycklingfiléer lite och sen snabbt in i duschen...
Var ju Lipstick Jungle på tv... ;)
Så jag intog min middag framför tv:n...
Va gillar ni min middag förresten...?! Ser gott ut va?! ;P
 
(Kycklingfilé, bulgur, grönsaker, fetaost och tzatziki... Lät väl nyttigt och bra va?! Samma till lunch imorrn!!!)


Nu, Go'natt!!!


Kommentarer
Holm

Men du, såg ju riktigt snaskigt ut det där!

Smakade fågel va!? ;)

2009-07-14 @ 00:14:38
Ullis

Sv; Å va så jävla gott åxå, smakade verkligen fågel!!! =)

Tror att myrpasset bidrog till att d smakade extra bra faktiskt... Tycker nog att jag gjort rätt för d där!!! ;)

2009-07-14 @ 08:12:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0