14 juli...

Och jag bugar för Kronprinsessan Victoria idag!!! =)
Hoppas hon bugar för mig imorron också... ;P

Har tvättat, städat, fixat omelett, promenerat, duschat och tittat på film ikväll... Fan, va mycket man hinner om man vill!!!
Promenaden blev den som jag tänkte häromkvällen när ovädret kastade sig över mig, Forsbackarundan... Jag var ute i 1 timme och 20 minuter... Grymt skönt!!!
Filmen var Deep Blue Sea... Handlar om hajar, spännande som tusan!!!

Sängdags nu, sov som en kratta inatt... Hoppas på bättre sömn nu!
Go'natt!!!


Ps. Inte så mycket träningsvärk efter gårdagen heller... TACKAR!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0