17 juli...

F R E E E D A A A G ! ! !
Och sistan dan före semestern!!! =D
Har gått superbra faktiskt! Allt som jag måste göra är klart så nu sitter jag med fötterna på skrivbordet och väntar på att klockan ska bli halv...! ;P

Lite träningsvärk idag känner jag...
Löptest igår igen, gick faktiskt över förväntan... Förbättrade min förra tid med 15 sekunder!!! =D
Jag som känner mig ur form...
Uppvärmningen innan var ju hur kul som helst! Vi spelade freesbee-fotboll/rugby, med gummifreesbees... Skitkul!!! Fick en smäll av Frida som hette duga, lät och kändes som att hela pannan sprack men det syns inget så... =)

Har varit på bolaget på lunchen... Måste ju ladda upp kylen för det som komma skall! Först partaj imorrn och sen semestern!!! =)
Ska till Mohed och fixa köttfärssås efter jobbet, Eva och jag... Då är det bara att värma efter träningen imorron! Bra va?!
Vi ska nämligen träna 10-12, äta lunch, 5-kampa eller nåt på eftermiddan och sen grillning & partaj på kvällen!!! =)
Ska bli skitkul, hoppas att vädret blir kanon!!!

Nu måste jag upp med fötterna igen en stund...! ;P



Kommentarer
Heléne

Hej! Jo då jag läser,men det vore ju bra att skriva nåt ibland å ;) har ingen lust..det har varit en jobbig semester å jobbigt hemma..:( jättetråkigt. Men men sånt är livet..det e ingen dans på rosor jämt direkt..ja men va bra att håret blev bra..visst e det skönt me kort hår? Jag ska bli blondin igen ja..dom säger ju att dom har roligare ;) så ja måste väl pröva igen..ha ha ha. Ha en jätteskön semester nu kram på dej..

2009-07-18 @ 08:38:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0