2 juli...

Det är torsdag!!! Full fart mot helgen!!!
Borde diska...
Borde packa...
Borde vika ihop tvätten...
Men här blir inte mycket gjort ska jag säga!!!
Det är ju såå jäkla varmt!!!

Tänkte göra ett besök på Berget ikväll, första Trivselkvällen för den här sommaren... Men det blev inget med det heller...
Tänkte göra en löprunda, men det blev det heller inget av med...
Däremot har jag tittat på sista avsnittet i säsong 2 av Lipstick Jungle... GRYMT!!!
Aaaah, Brooke Shields är bara sååå jäkla snygg!!! Sicken kropp hon har, kvinnan!!! Vältränad!!!
Och sen känslorna hos Kirby och Nico... Aaaah, GE MIG!!!
Längtar till måndag när andra säsongen drar igång på tv, då ska jag börja om från början!!! =)
Tror att de visar hela första säsongen i helgen också, men den hoppar jag... Har viktigare saker för mig, ska ju på 1-års kalas!!! ♥

Mor och jag har gjort stan idag, eller stan... Vi var in i 2 butiker där de hade "ta 3 betala för 2"... =)
Jag hittade 2, hon tog 1... Men på skoaffärn blev det inget!

Näh, hörrni...
Jag ska nog försöka mig på ett litet ryck här nu... Disken måste undan innan jag åker, annars är det nog inte bara bastu här när jag kommer hem... Det är nog ett zoo också...
En dusch på det sen är nog välbehövligt!!!


Grattis på namnsdan, Rosa!!! Ringde tidigare, men det var ingen hemma... Antar att ni va i poolen!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0