21 juli...

Semesterns 2:a dag och solen lyser fortfarande med sin frånvaro... =(
Jag gillar inte det riktigt, men det regnar i alla fall inte. Bra det då!
Vaknade halv 5 imorse och då fanns inte ett moln på himlen... Synd att det inte höll i sig!
Skitsvårt att somna om... Var upp och drog igång datorn, läste tidningen och somnade väl tillslut och sov som en stock till 10... =P
Jag älskar att sova länge!!!
Hoppade upp, klädde på mig för en timmes promenad... Det var grymt skönt, blev ute i 20 minuter extra för jag träffade på en gammal bekanting som jag blev ståendes och prata med... Vi är rätt duktiga på att prata både hon och jag så... ;)
Vi sa att vi ska höras och ses nåt tag, det var typ 100 år sen sist!

Nu har jag ätit "frukost"... Ska hoppa in i duschen också... Undrar om Posten kommer med min försändelse från Lyko idag, den är mer än välkommen nu faktiskt... Hoppas!!!
Vad händer sen då månne...?!
Ja, den som lever får se!

På återhörande...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0