23 juli...

Torsdag och det är nästan slut på första semesterveckan... Tusan va tiden går fort!!! =/
Idag har det varit en riktig kojdag... Tur att det har regnat så jag har kunnat ligga inne med gott samvete! =)
Blev som ni säkert då förstår lite blött igårkväll... Var med och stängde O'Learys och gick sen vidare till Mousquet...
En supertrevlig kväll med grymt god mat och härligt sällskap! Träffade på mina arbetskamrater också, undrar hur de mått idag...???!!! ;P De har ju jobbat!!! =D
Jag har legat HELA DAN!!! Åkte iväg på fotbollsträning vid 17:30 så lite nyttigt har det blivit idag också trots allt!
Ingen promis, men det tänker jag ta igen imorron!!!

Fredag och lön imorron... Härliga tider, strålande tider!!! =)
Nu lite mat innan det är dags för sängen igen...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0