24 juli...

Freedaag!!! =)
Det är nåt speciellt med fredagar ändå, oavsett om man är ledig eller inte... Bara en sån skön känsla i kroppen!
Åsså löningsfredag på köpet!!! =)
Har precis kollat kontot... Och jag njuter mina vänner!!!
För andra månaden i rad, börjar saldot på en 2:a...!!! =D
TACKAR!!! Det måste nästan firas!!!

Vad händer idag då månne...?
Ja, vädret är ju pissigt som vanligt så det blir nog inte mycket gjort...
Skulle vilja ha ett par nya jeans som fetmagen kan få plats i, så jag får nog dra ner på stan en vända...
Ikväll lutar det åt Långvindshållet... Mina favvokillar Två Backar Läsk spelar där på Bränneriet, Elin och jag är på! Nån mer kanske...?!
Det blir dock en lugn kväll... Ska vara i Bergvik före 11 imorron för att lira brännboll! Trevligt!!!

Näh, bädda rent i sängen kanske...? Ingen dum idé!!!

På återhörande!!!


Kommentarer
Kontorskollegan

Väntas besök =)

2009-07-24 @ 19:45:06
Ullis

Sv; Haha! Näe... Men d fanns ju inge annat å gö...!=)

2009-07-24 @ 21:24:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0