3 juli...

Mindre än kvarten kvar av den här arbetsveckan... SKÖNT!!!
Behaglig temperatur idag också, solen har stekt även idag men nu har den tagit sig lite välförtjänt vila där bakom molnen...
Snart drar vi mot sydligare breddgrader, där hade de fått regn idag men nu skiner solen igen! Tycker det låter fint!!!
Presenterna är inhandlade...
Tog faktiskt hand om disken igår också...
Packat och klart så jag kan fara direkt!!! =)
Men tvätten ligger kvar i en hög i fotöljen... Ska väl ha nåt att göra när jag kommer hem också...! ;P

Önskar mina lagkamrater ett stort lycka till i DM-semifinalen ikväll!!! Derby mot Ljusne... Blir säkerligen en tuff match, men jag hoppas och vill att vi ska gå segrande ur striden!!! Vi borde vinna, för vi är bättre och det skulle göra gott för våra sargade självförtroenden!!! =)
ÅÅÅÅH, MOHED!!! KOM IGEN NU TJEJER FÖR FAN!!! Visualisera känslan av att ha vunnit en match, ni vet det är som bomull för själen!!!


Trevlig helg, kamrater!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0