31 juli...

Fredagkväll och juli månads sista dag... =(
Vart har den här sommarn tagit vägen då?!
En vecka kvar på semestern bara... Ååååh!!! Hur ska man stå ut i höst då???!!!
Ja, det blir ju en utlandssemester i sept/okt när fotbollssäsongen är slut förstås... Men ändå...!

Kom hem ikväll efter en nästan en vecka i Nykvarn... ♥ TUSEN TACK, NI ÄR BÄST!!!
Har haft hur mysigt som helst!!! Mamma & pappa kom ner i onsdags också... =)
Shopping igår... Södertälje is da shit!!! Hittar hur mycket som helst där!!!
Borde inte köpa mera kläder till den här kroppen... Men jag får dölja den istället då innan den kommer i trim!!! =)

På väg hem kom ett sms med en förfrågan om jag ville hänga med till Östersund och ev spela imorron...
Och va fan, jag hänger på!!! =)
Är väl bara att köra så länge tyglarna håller, eller hur?! =)
08:45 är det samling imorron, antar att vi kommer hem nån gång efter 21:00 så det blir en låååång dag!
Vad gör vi när vi kommer hem då tjejer???!!! ;P En kväll på krogen kanske i IOGT-NTOs banor...?! Rätt trevligt det faktiskt!! Vill ju inte missa nåt!!! =P

Måste se över vad jag ska ha med mig till Sälen på tisdag nu också...
Min packning åker redan på söndag så mor kanske får stå till tjänst med lite tvättning hon också... Madde fick göra det nämligen! =)
Har match måndagkväll, därför blir jag hemma nån dag till fast de åker... Bra det, för då kan de äta lite mindre god mat innan jag kommer! =D

Men ska vi säga så då...
Vi hörs igen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0