7 juli...

Solen lyser med sin frånvaro...
Sommaren försvann i helgen... Det regnar och är skitkallt. Men vad gör det..?! Jag jobbar ju bara ändå, det kan gott vara såhär i ett par veckor till så kan det bli rikigt fint sen...! ;)
Veckans egotripp där, jag ber om ursäkt till er som har semester... =)

Vad har då hänt sen sist...?
> Tvätten ligger kvar i fåtöljen, orörd...
> Disken jag tog hand om innan jag åkte i fredags står kvar i diskhyllan...
> Tjejerna tog hem DM-semin, 10-0 vann de med!!! Och visade verkligen var skåpet ska stå!!!
> Helgens packning ligger kvar i väskan, ouppackad...
> Var i Södertälje på lite shopping i lördags... Hittade ett och annat trevligt!!! =) Plaggen ligger kvar i kassarna på golvet innanför min dörr...
> Två kalas har klarats av, Agnes i söndags och pappan igår...
> Köpte bikini i söndags, provade den efter att ha tryckt i mig en hel pizza... MYCKET SMART GJORT för ett redan sargat självförtroende...

Uppehåll i fotbollen... Blir inget tränat alls, ligger på latsidan hela tiden! Ska ta tag i livet när det blir dags för semester, jag orkar inte nu...! Trött som få...
Lipstick Jungle på tv igår... TACKAR!!! =P Nåt att läska sig på...!
Thaimat till lunch idag... TACKAR!!! Nåt att läska sig på där också...!!! =P "Vi hörs hörrni..." Jasså...?! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0