Hallååå, sommarn...???!!!

Var håller du hus...???!!!
Nu räcker det med den här skiten!!!
Har längtat efter soffan och fleecefilten hela dan... När jag åkte hem från jobbet så var det 10 grader!!! Det är då banne mig ingen sommar!!! =(
Har legat i soffan, under filten sen jag kom hem... Såå skönt!!! =)
Ute är det precis som om det skulle vara höst...
Tänker på de tappra själar som är på Rockweekend i Kilafors... Kan inte vara kul!!!
Och arrangörerna för Trivselkväll här i stan, det kan inte ha varit många besökare där...
Tror att det slutade regna ett tag i alla fall, men det blåser stormvindar och regnet är tillbaka igen!!!

Fredag imorron i alla fall, det tackar vi för!!! En vecka kvar till semester nu bara, gissa om jag längtar...!!!

Nu, Oceans Twelve...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0