Måndakväll...

Första semesterdan kan ses som avklarad... Tur det är ett gäng kvar! =)
Hur ska jag sammanfatta dan då... Jo såhär;
Disken är avklarad!
Men tvätten ligger kvar fortfarande, har flyttat en hög i alla fall... Träningskläderna förblev otvättade, upptaget i tvättstugan...
Äh, jag tar väl hand om det imorron istället! Vem bryr sig...?!
Gjorde i ordning lite lunch - baconsås och pasta som jag åt på eftermiddan... Efter maten blev det en promis på dryga 40 minuter...
Har tränat fotboll också, ett 2 timmarspass idag... Så lite duktig har jag varit! =)
Så pass duktig att jag belönade mig med 2 öl till Lipstick Jungle när jag kom hem!!!
Jag älskar att ha semester!!! =)

Eftersom sommarn lyser med sin frånvaro så får faktiskt musiken stå för sommarkänslan...
Och detta, mina vänner... Det här är sommarkänslor på hög nivå!!!

I never will forget those nights, I wonder if it was a dream...?
Remember how you made me crazy?
Remember how I made you scream?


Shit...
Tänker mycket på DIG... Nästa gång jag ser skymten av dig, då ska jag sluta vara byfånig...!
Ingen kommer ju ihåg en fegis... ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0