Näh...

Tji sova nu heller...Fattar inte vad som håller mig vaken,jag är ju trött!! Det är inte fullmåne heller,den är bara halv för jag ser den igenom fönstret... Verkar inte vara nån åska i luften,även om det har åskat på dan idag också...=( Det var nära att jag somnade,men sen fick jag ett sånt där ryck ni vet...Det känns som man faller...Läskigt! Vill gärna sova nu för jag vet att jag kommer vara halvt död när klockan ringer 07.00 ändå... Så du som bestämmer att jag inte ska sova...LÅT MIG GÖRA DET NU TACK!!!


Kommentarer
Erika

Du var väl spänd inför födelsedagen tror jag! Låg väl och fantiserade om alla paket å så.. ;)

2009-07-15 @ 09:31:23
Ullis

Sv; Hahaha!! Ja, d va kanske d! =)

2009-07-15 @ 10:54:36
Heléne

Grattis på födelsedagen.. Hoppas du mår bra kram

2009-07-15 @ 20:31:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0