Tisdagkväll...

Och jag har suttit framför tv:n HELA KVÄLLEN...
Har tittat på minnesceremonin för Michael Jackson... Otroligt fint!!!
Synd bara att de svenska kommentatorerna pladdrade för mycket!!! Det var riktigt opassande emellanåt...! =/
Har aldrig varit nåt stort fan av Michael Jackson, men han är ju verkligen hur stor som helst!!! Banbrytande är nog det rätta ordet...
Och nog känns det väldigt konstigt att han nu är borta...!      R.I.P
Nu blir det en dokumentärfilm från nån turné, tänker faktiskt kolla lite på den också...

Faktiskt så är tvätthögen borta och jag har tvättat några maskiner till ikväll...
Kan ta undan väskan från helgen också!!! =)

Imorron ska jag ringa Annie, den där klippningen ska äntligen bli av nu!!! Jag ser inte klok ut i barret...
Har tänkt att jag skulle göra en sommarfrilla... Och nu såg jag att nån har hunnit före med min idé...
Heléne!!! Jag kommer härma din klippning, men färgen blir annan... Hoppas det är ok?! ;)


Kommentarer
Heléne

Hej Ullis.....det va inte igår...allt väl med dej? Ser att du går på semester snart...härligt!! Själv börjar man jobba imorrn igen....fyy! Det e väl klart att du ska klippa dej lika snyggt som mej ;) trivs skit bra i frisyren! Det va längesen jag va såhär nöjd... =) Lätt att fixa också! Ha det nu så bra på semestern...kram Heléne

2009-07-12 @ 12:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0