Tisdakväll...

Sammanfattar härmed dag 2 på semestern...
Blev ju "frukost" ganska sent, en dusch och väntan på Posten som ni vet... Och Posten hade med sig en försändelse från Lyko.se... Bara det att det var fel!!! ='(
Jag fick nån annans beställning så jag får snällt vänta tills imorron på mitt... Jag tog kontakt med dem omedelbums såklart och vi redde ut det hela direkt!!! 
En tur hem till mor & far blev det också där jag bidrog till fixning av bromsar på bilen och fick lite fika... =)
Vidare mot ICA-Kvantum och lite matinköp till strandlunchen imorron, ska ju bli finväder har de lovat så Eva och jag åker till Långvind!!! =)
Jag säger bara; JÄVLAR OM DET INTE BLIR SOM VI TÄNKT!!!
Efter ICA blev det SYSTEMBOLAGET... Finns det inget annat att göra på semestern kan man ju i alla fall dricka öl!!! ;P
Ett sms från Jossan mynnade i quizz på Stenö ikväll... Å jädrar va trevligt det var!!! TACK JÄNTER!!! =D

Nu sängen, upp tidigt och möta solen imöre... Promis först, sen frukost åsså Långvind!!! =)
Go' natt!!!






Alltså, jag kan inte släppa tanken på DIG, å vill veta hur det ligger till...!
Men hur ska jag få fatt i DIG då...???!!! Ses vi till helgen, månne???!!! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0