Waitin' on a sunny day...

Jag säger som Springsteen, för nu jäklar får det väl vara slut med regnandet!!!
Var ute på en timmes promis, det var uppehåll när jag gick men innan jag var hemma såg jag ut som en slickad katt. Shit, va blöt jag blev!!! Det fullkomligt öste ner!
Rätt skönt ändå ute och det var inget jättekallt regn, men ändå... Vill ju ha sooool!!!
Duschade och for ner på stan för å kolla jeans... Men jag kom hem tomhänt, kände inte för det riktigt.
Hungrig som en varg så jag handlade på Hemköp och sen hem å snodde ihop tacos... =)
Och i ett svagt ögonblick tidigare idag hade tänkt köra till Långvind ikväll, men det gick över när jag fixade maten... Det är ju så gott med öl och älgen var nästan mörkblå, inte lätt att motstå då!!! ;P

Väntar på att Nicklas ska ringa nu... Hoppas de följer med, vore ju kul om vi blir några till...!
Uppehåll också, känns som att solen är på väg igenom ibland... Kan bli en fin kväll det här!!! =)

Hörs!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0