1 juni...

Måndag och ny månad, igen...!!!
Jag hinner fan inte med!!!
Helgen var underbar...
Hämtade min nyinförskaffade cykel på fredag eftermiddag... Cyklade den hem till mor & far, sen var jag kvar där hela helgen!!! ♥
Jag behöver såna helger ibland, hemma på Anneberg med mina föräldar... Det är liksom rekreation för mig!!!
JAG ÄR SÅÅ GLAD ATT NI FINNS!!! ♥
Nästa helg blir också en sån helg... Då kommer Nykvarnsgänget hem också!!! =)
Omständigheterna är mindre trevliga, vi har en begravning för mammas moster på fredag eftermiddag... Men jag längtar som tusan efter att få träffa Agnes, Madde och Magnus!!! Det får inte gå för lång tid emellan!!!

I lördags tog jag min cykel och trampade till Mohed... Först ett stopp i Tranbergsresidentet på Vreten, för att plocka upp mamman i huset och sen vidare mot Lägervallen och div 2 match mot Östersund...
Vi inkasserade ännu en förlust... Men gjorde en helt ok match ändå, fanns inte mycket att sätta emot töserna från Jämtland! De var grymma!!!

Söndags bara jäste jag i en solstol... Åt morsdagsfika bestående av rabarberpaj och vanliljsås... Sen till middag serverades pannbiff med lök... Jag vet, jag är bortskämd! Men jag passar på när tillfälle bjuds, så det så!!! =)
Sen trampade jag och min ögonsten hemåt...
Cyklade till jobbet imorse också... Något öm därbak, men det är inte värsta sorten...
Har avverkat ännu ett fotbollsderby ikväll... Ljusne stod för motståndet på Ljusneborg... Det blev oavgjort, 2-2! Tycker nog det är rättvist, vi hade varsina delar i matchen...
För egen del var det ingen höjdare idag inte... Men jag har ju två val att göra här...
1 - ge upp och skita i alltihop
2 - knyta näven och träna på
Vilket tror ni jag väljer...?!
Inte fan ger jag upp i alla fall!!!
Gör jag det, så beror det på att nån sagt till mig att lägga av...!

Nu ska jag hoppa isäng!!!
Go'natt!!!


Kommentarer
Rosa

Äh Ullis plocka fram till finsk sisu nu så ska du se att det blir bra /kram kram

2009-06-02 @ 10:41:23
Ullis

Sv; Jorå, d ä lugnt! Ibland blir jag bara less! =/

Tack för att du bryr dig! =) Kraaam!

2009-06-02 @ 12:41:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0