10 juni...

Halvtid igen...
Pissväder... Fick lämna cykeln hemma imorse för det regnade som mest precis när jag skulle åka... =(
Fan, stackars studenter... Bästa veckan på hela skoltiden, så ska det regna och vara kallt... Jag lider med er!!!
Ikväll hade det varit läge för Sverige-support också... Men nu vette fan! Humöret är ju inte på topp direkt... Det beror också på vädret! Skulle aldrig ha tillagat den där fisken...! =/
Är i alla fall mätt och belåten, nåt positivt...
Träningsvärken är ännu värre idag, det gillar jag!!! =)
Den där löprundan är bara att glömma, sätter inte min fot i spåret när det är så här blött! Det är tungt annars så hur ska det inte vara nu...?!

Ska fixa nya lampor till bilen i eftermiddag... Har haft en trasig sen i februari och pappan sa åt mig för 115e gången förra veckan att jag måste köpa nya för om polisen skulle stoppa mig så skulle jag åka dit på höga böter... Jag åkte till mina vänner på Statoil och fixade två lampor... Bara en är trasig, men jag antar att det är lika bra att byta båda på en gång... Vi skulle fixa bytet i söndags, men jag hade fått fel lampor... =(
Vad händer tror ni på vägen hem från Söderala i söndags?!
Jo, jag blir stoppad av polisen!!! Fick blåsa och visa körkortet... Första gången på de 17 år som jag haft mitt körkort... Jag blev godkänd på blåsningen (men ni kan tro jag var nervös efter Maddes & min uppesittarkväll) klarade mig från böter också, men fru polis påpekade för mig att jag hade en trasig lampa och att jag skulle åtgärda det snabbt... Så det är väl bäst att lyda!!!

Näh, sprick upp nu för bövelen så kanske det suger till i öltarmen och kroppen skriker efter Sverigetröjan!!!


Kommentarer
Elin

Klart det suger i öltarmen ;D

2009-06-10 @ 13:27:53
Elin

klart det suger i öltarmen ;D

2009-06-10 @ 13:28:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0