11 juni...

Shit, vilken dag!!! Jag erkänner att jag har varit JÄVLIGT sliten!!! Men det var det värt!!! Sverige vann ju!
TACK FÖR IGÅR TJEJER!!! =)
Nu vet jag i alla fall att det är mig det beror på, jag måste vara iklädd Sverigestassen, dricka öl och supporta i en offentlig lokal för att det ska fungera!!! Såå, hädanefter är det inget att fundera på utan bara köra! =)

Lider med studenterna...
En utav livets bästa dagar... Så visar sig vädret från en av sina allra sämsta sidor... =(
Champagnefrukosten i parken imorse så regnade det... Men jag tror att de klarade både utspringet och tågandet genom stan utan att det regnade... Lite positivt i alla fall!!!

Nyss hemkommen från träning... Skitkul var den!!! Tomas hade verkligen lyckats!!! Roliga övningar och bra fart!!! *Tummen upp för det!!!* Storcoachen kan va borta fler gånger!!! =)

Sofie och jag pratade gamla fina minnen häromdan... Vi kom att tänka på en skiva som vi körde i min bil till och från träningar en hel sommar för några år sen... Sandelin/Ekmans I Stereo... Alltså låtarna håller än, stämmer så jävla bra in på livet liksom!!! =)
Satte i den på vägen hem nu och jazzade lite, jädrar va bra jag sjunger!!! =P
Så sätter tankarna igång igen...

Det behövs inga ord, dina ögon säger allt...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0