12 juni...

Äntligen fredag!!! =)
Men regnet och kylan fortsätter... Och idag som studenterna har sin bal... Fy va tråkigt!!! =(

Drog iväg till Hudik efter jobbet...
Hanna & jag på nya äventyr! =)
Gjorde en hel del fynd där faktiskt... Gina, H&M och JC fick mina slantar, köpte lite basgrejer... 3 linnen - svart, vitt och grönt, 1 helt vanlig vit kortärmad top, 2 par leggings - vita och svarta och sen 2 stora svarta tröjor att  ha utanpå linnen, en till mig och en till lillasyster... =) Visst är jag väl för snäll?!
På hemvägen gjorde vi en sväng till Forsa, ryktet gick ju om fotboll där så varför inte svänga in när vi ändå hade vägarna förbi...?! Vi gillar ju fotboll båda två så... ;)
Tyvärr fick våra favoriter stryk... Vi får dränka sorgerna imorron...! Det kommer bli fest, men inget är planerat - oplanerat är bäst har vi kommit överens om!!! =D
Det enda som är bestämt är att vi håller till på Öster... =)

Nu är det sängdags här... Kanske inte är världens lättaste grej att somna just nu, grannen har fest... Men jag är supertrött så jag ska göra ett försök i alla fall!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0