13 juni...

Lördag...
Frukost vid tv:n...
Och gissa om jag blir lycklig när jag på Tv4:s Nyhetsmorgon får se segling från Marstrand...
Nu tror ni jag blivit galen och tänker att "hon har väl aldrig varit intresserad av segling...?!"
Näh, det stämmer också... Men mina favorithockeybröder Lundqvist var ju med!!! ;P

Fint ögongodis redan på morron!!! Vilken härlig dag!!! =)


Nu ska jag göra mig klar för årets arbetspass på Moheds Marknad... Tråkigt väder för marknad, men det går ju inte att ställa in liksom...

Sen lite grejer som jag lovat mamman att hjälpa henne med och sen så kan den där oplanerade festen börja... =D

Tror det kommer bli skitbra!!!


Näh, hörrni... Har inte tid att skriva mera... Men ha en trevlig lördag, alla!!! För det tänker jag!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0