14 juni...

Sen söndagkväll och vi lägger ännu en helg till handlingarna... =(
En stilla undran om vart fan sommaren tog vägen...?! Det är ju som det vore höst ute!!! Blött, grått, regnigt och kallt... Fy tusan!!! Näh, ta fram solen nu vettja så man piggar på sig lite!!!

Marknadsarbetet igår gick bra, vi grillade hamburgare på löpande band! Och de gick åt som smör i solsken!!! =)

Den oplanerade festen igår blev toklyckad!!! Grymt kul som vanligt, tror vi var omkring 20 personer här!!! Precis som det ska va!!! =D
Hade ju snott ihop en tårta till överraskning åt Peter, han fyllde ju år på fredan... Han blev såå jäkla glad!!! "Den bästa överraskningen jag nånsin fått!!!" Och ett bättre betyg kan man ju inte få! =)
Rätt mycket folk på krogen, men inte så många kändisar... Men som helhet en supertrevlig kväll!!! Vilket också känts idag...! Har inte gjort ett handtag, mer än att jag röjt undan det värsta från gårdagen... Dock hade jag varit förutseende och tagit undan det allra mesta igår innan vi gick ut! Bra jobbat!!!
Har haft soffläge framför tv:n HELA DAN!!!
Gruvade mig för kvällens träning, för vem vill ut och träna fotboll i regnet och blötan när man kan ligga nerbäddad under en filt i soffan och mysa...?! Träningen blev flyttad till imorron och matchen imorron framflyttad till onsdag...

Tre dagars arbete den här veckan... Sälen och midsommarfirande väntar!!! Trevligt!!!
Och nu säger jag go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0